IniciAtletismeRunning SèriesL’Ampolla serà el punt de partida del circuit de la Running Sèries...

L’Ampolla serà el punt de partida del circuit de la Running Sèries 2026

Els organitzadors del Circuit Running Series Terres de l’Ebre van donar a conèixer les proves que configuren el calendari del 2026, repetint-se el rècord de l’any passat de carreres en 13 escenaris diferents, amb quatre curses amb l’etiqueta d’or a Deltebre, l’Aldea, Santa Bàrbara i Sant Jaume, que clourà la competició. En estes curses s’atorga als participants 20 punts addicionals respecte a les altres curses. El punt de partida serà el 3 de març amb la cursa de l’Ampolla, i les proves se disputaran a les mateixes poblacions que en la darrera edició.

Final de temporada a l’Aldea

El local de la Societat Cultural i Recreativa Unió Aldeana (SCRUA) va ser l’escenari de la cloenda de la quinzena edició de la Running Series de les Terres de l’Ebre, circuit de curses de 5 i 10 quilòmetres. Durant l’acte es va fer l’entrega de trofeus a les diferents categories de la classificació final, tant en individual com per equips, així com als qui hagen finalitzat totes les curses. En les dos modalitats de totes les proves, van puntuar l’espectacular xifra de 1.449 participants.

En la de 10 km, van participar 475 hòmens i 199 dones, però només 9 van finalitzar totes les proves. En la de 5 km, se va registrar una participació de 775 corredors, 422 hòmens i 353 dones, amb 12 finalistes.
Ha sigut tot un rècord de proves, que supera l’anterior xifra —que fins ara era d’onze— des que va començar la competició del Circuit el 2012, amb 10 proves en les modalitats de 10 km, mitja marató i canicròs. A partir del 2019, el calendari va incloure les modalitats de 10 i 5 km.

En els 10 km, el campió va ser Musa Sowe (CE Lo Carrilet Tortosa), seguit de David Roda (CA Baix Maestrat) i de Jordi Hostaled (Independent). En dones, triomf de Núria París (Independent), segona Laura Pepiol (BTT Montbike Amposta) i tercera Paula Pérez Carcellé (Sales Distance AC).

Hugo Domínguez (Independent) se va proclamar campió dels 5 km, seguit de Pedro Segrelles (Independent) i Jorge Marqués (CC Alt Maestrat). Les tres primeres dones van ser Gemma Montesó (BTT Montbike Amposta), Vera Pérez (CE Lo Carrilet Tortosa), i Valèria Cid (ATE).

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
10 * 1 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies